Usluge uključene u naknadu
PROTOKOL:
– Zaprimanje zahtjeva, dopisa, pošte;
– Raspodjela pošte po službama;
– Vođenje protokola.
TEHNIČKI ODJEL:
– Godišnji i periodični pregledi zgrada;
– Izrada zapisnika o pregledu zgrada;
– Izrada stručnog mišljenja i prijedloga potrebnih radova;
– Zaprimanje i obrada zahtjeva za intervenciju;
– Prikupljanje ponuda za radove i izrada natječaja;
– Procjena potrebnih radova;
– Kontrola dinamike i kvalitete izvođenja radova;
– Priprema Ugovora s izvođačima;
– Primopredaja radova uz izradu zapisnika;
– Obrada i kontrola računa za izvedene radove;
– Prijava i obrada šteta osiguravajućem društvu;
– Kontakti s izvođačima.
PRAVNI ODJEL:
– Vođenje postupaka prisilne naplate pričuve (ovršnih, parničnih), uključivo zastupanje na sudu;
– Prijave i vođenje postupaka pred upravnim i dr. tijelima državne uprave;
– Kontakti s dužnicima i drugim strankama;
– Pravno savjetovanje s područja održavanja zgrada;
– Osiguranje zgrada (prijava, rješavanje sporova);
– Razgovori i pregovori s komitentima i sa suradnicima (poslovne banke, osiguranje, HZMO, MUP, …);
– Izrada Ugovora o zakupu zajedničkih dijelova zgrade;
– Slanje opomena suvlasnicima;
– Slanje opomena komitentima;
– Slanje raznih dopisa suvlasnicima u svezi održavanja zgrade, načina održavanja i korištenja zajedničkih
dijelova, te poštivanja kućnog reda i sl.;
– Razgovori s predstavnicima suvlasnika o svim problemima vezanim za održavanje zgrada;
– Sklapanje Međuvlasničkih ugovora, Ugovora o upravljanju i svih Aneksa tih ugovora;
– Provedba promjene ovlaštenika ispred zgrade, prema poslovnim bankama;
– Sudjelovanje na skupovima (sastancima) suvlasnika u popodnevnim satima;
– Izrada i obrada suvlasničkih odluka u svezi s upravljanje zgradom, kao i dr. odluka (voda, struja, …);
– Praćenje zakonskih i podzakonskih propisa i akata;
– Izrada raznih izvješća u svezi rada pravne službe (statistika, pregled poduzetih mjera);
– Izlazak na teren u spornim situacijama;
– Obavljanje raznih razgovora, pregovora i rješavanje spornih situacija;
RAČUNOVODSTVENI ODJEL:
– Knjiženje dnevnih izvoda;
– Plaćanje i knjiženje računa;
– Provedba raznih ugovora i aneksa ugovora;
– Izrada uplatnica i računa za pričuvu;
– Izrada opomena dužnicima;
– Telefonski kontakt sa strankama i komitentima;
– Obrada kredita;
– Obračun i provedba plaćanja naknade predstavnicima;
– Izrada R-s i IDD obrasca;
– Izrada potvrda o isplaćenom dohotku;
– Izrada dnevnih, mjesečnih i godišnjih izvješća o stanju sredstava pričuve predstavnicima i suvlasnicima;
– Ispis bilanci kupaca i dobavljača i bruto bilance;
– Prijenos računovodstvenih podataka na web stranicu;
– Arhiviranje podataka;
– Odlaganje dokumentacije stambenih zgrada i čuvanje arhive u zakonom predviđenom roku.